لینک این محصول را به اشتراک بگذارید


لوسیون مو بستنی موهیتو بیول Biol Hair Lotion Ice Cream Mojito

( 213004 )
  • مکمل تقویت کننده و آبرسان مو
  • افزایش نرمی و لطافت مو
  • تعديل و تنظيم چربي مو
  • تسكين دهنده پوست كف سر
  • افزایش ضخامت و استحکام مو
  • تغذیه و ترمیم مو
  • حاوی ترکیبات طبیعی و گیاهی
  • حاوی روغن درخت چاي و روغن آرگان
  • حاوی عصاره نعنا و ماكادميا
  • حاوی ویتامین E، روی، مس و پتاسیم
  • بدون ايجاد چربي و حس سنگيني
  • مناسب موهای رنگ شده، آسیب دیده و چرب
  • حجم 400 میلی لیتر

754,000 ریال

در انبار موجود نیست

چربی مو، یکی از مشکلات شایع است و بسیاری از افراد به دلیل چربی مو، نمیتوانند از محصولات تقویت کننده مو استفاده کنند. لوسیون مو بستنی موهیتو بیول با برخورداری از ترکیبات تغذیه کننده، برای تقویت و بازسازی موهای چرب و همچنین کنترل و تنظیم چربی سر طراحی شده است.

این محصول با بهره گیری از عصاره ها و روغن های طبیعی از جمله روغن درخت چای و عصاره نعنا، به مکملی تقویت کننده و مغذی برای موهای چرب تبدیل شده است.

روغن درخت چای بکار رفته در این محصول، تعدیل کننده چربی مو است و از ایجاد سنگینی و چربی مو جلوگیری میکند. این روغن با باز کردن منافذ پوست سر، از التهاب غدد سبابه میکاهد. روغن درخت چای درمانی موثر برای شوره و ریزش مو است. این روغن تار های مو را تقویت کرده و رشد مو را بهبود میبخشد.

از جمله ترکیبات موثر این محصول میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

روغن آرگان:

روغن آرگان منبعی غنی از ویتامین E و اسید های چرب امگا 9 و امگا 3 است و از خواص بسیار مفیدی برای تقویت مو برخوردار است. این روغن با افزایش رطوبت و نرمی تار های مو، از موخوره جلوگیری کرده و میتواند آسیب دیدگی مو را از ریشه تا نوک مو درمان کند. روغن آرگان حاوی آنتی اکسیدان است و با تقویت و محافظت از مو، درخشندگی و نرمی مو را افزایش میدهد.

عصاره نعناع:

عصاره نعنا برای جلوگیری از ریزش و افزایش ضخامت تار مو طراحی شده است. این ترکیب التهاب و حساسیت پوست سر را کاهش میدهد و رشد مو را تحریک میکند

ماکادمیا:

روغن ماکادمیا سرشار از اسید چرب و پتاسیم است. اسید های چرب موجود در این روغن، با نفوذ به فولیکول مو، سلامت و استحکام مو را افزایش میدهد. روغن ماکادمیا با افزایش نرمی و رطوبت مو، وزی و گره خوردگی مو را بهبود بخشیده و ظاهر مو را نرم و یکدست میکند. این روغن از خاصیت آنتی اکسیدانی برخوردار است و مو را در برابر آسیب های محیطی و حرارت حفظ میکند.

از دیگر ترکیبات این محصول میتوان به گزنه، کلاژن، کراتین و پروتئین هیدرولیز شده اشاره کرد. ترکیبات این محصول در کنار هم، مکملی تقویت کننده را برای موهای چرب پدید آورده اند. لوسیون مو بستنی موهیتو بیول با تعدیل چربی سر، بدون ایجاد هیچگونه احساس سنگینی و چربی، مو را تغذیه، تقویت و ترمیم میکند.

لوسیون مو بستنی موهیتو بیول از بافتی نرم و سبک برخوردار است و حالت کرمی پودری این محصول از انباشته شدن مواد بر روی مو جلوگیری می کند و باعث می شود تا مواد مغذی به طور کامل بر روی مو پخش شوند. این محصول بدون نیاز به آبکشی و بدون ایجاد حس سنگینی روی مو، آسیب دیدگی و خشکی مو را درمان کرده و موهایی سالم و درخشان را برای شما به ارمغان می آورد.

نحوه استفاده:

پس از شتستشو و خشک کردن مو، لوسیون را با قدرت اسپری کنید تا بصورت پودری، روی تار های موهای شما قرار گیرد و سپس با انگشتان خود ساقه موهایتان را ماساژ دهید و موها را به فرم دلخواه در آورید. پس از استفاده از این لوسیون نیاز به آبکشی مجدد مو ها نمیباشد.

توجه کنید که این محصول دارای قدرت نگه دارندگی و فیکس نمیباشد. در هنگام اسپری محصول، با قدرت آن را اسپری نمایید و زبانه پمپ را به سرعت و با قدرت فشار دهید تا محصول کاملا بصورت پودری روی مو پخش شود.