لینک این محصول را به اشتراک بگذارید


سرم سه گانه رینرژی H.C.F لانکوم Lancome Renergie H.C.F Triple Serum

( 317033 )
  • فرمولاسیون و طراحی منحصر بفرد
  • حاوی 3 سرم در یک محصول
  • دارای عملکرد چندگانه
  • حاوی هیالورونیک اسید 
  • حاوی ویتامین C و نیاسینامید
  • حاوی فولیک اسید
  • آبرسانی عمقی و حجم دادن به پوست
  • بهبود افتادگی و شل شدگی پوست
  • بهبود چین و چروک و خطوط پوستی
  • از بین بردن لک و تیرگی
  • روشن و یکدست کردن رنگ پوست
  • حاوی آنتی اکسیدان های قوی
  • بافت بسیار سبک و جذب بالا
  • ملایم و فاقد حساسیت
  • حجم 50 میلی لیتر

98,200,000 ریال

سرم سه گانه رینرژی H.C.F لنکوم محصولی است از برند شناخته شده لانکوم که با نوآوری در طراحی و فرمولاسیون، تاثیرگذاری و عملکرد منحصر بفردی را ارائه میدهد. این محصول که ترکیبی از 3 سرم با فرمولاسیون و عملکرد متفاوت است، برای حجم دادن به پوست و رفع افتادگی، از بین بردن چین و چروک و از بین بردن لک های صورت بسیار مفید است. 

فرمولاسیون این محصول از ترکیبی منحصر بفرد شامل هیالورونیک اسید، ویتامین C، نیاسینامید و فولیک اسید است که هر کدام از این ترکیبات از خواص ویژه ای برای افزایش شادابی و سلامت پوست برخوردار اند. در طراحی این از محصول 3 سرم با ترکیبات متفاوت استفاده شده که هرکدام از آنها در محفظه ای جدا بسته بندی شده اند. هنگام استفاده از این محصول، این 3 سرم با یکدیگر ترکیب شده و روی پوست شما قرار میگیرند.

اولین سرم بکار رفته در سرم سه گانه رینرژی H.C.F لنکوم، حاوی هیالورونیک اسید خالص با قدرت جذب بالا است. هیالورونیک اسید ترکیبی است که نقش بسیار موثری را در اّبرسانی پوست ایفا میکند. هیالورونیک اسید میتواند 1000 برابر وزن مولکولی خود آب جذب کند بنابراین وجود این ترکیب در پوست به مقدار کافی، سلامت و جوانی پوست را تضمین کرده و از چین و چروک، لک و تیرگی جلوگیری میکند. علاوه براین، هیالورونیک اسید به پوست حجم میدهد و ظاهر پوست را شاداب تر و روشن تر میکند. 

دومین سرم موجود در این محصول حاوی ترکیبی از ویتامین C و نیاسینامید است. ویتامین C یک آنتی اکسیدان قوی است و پوست را در برابر آسیب هایی همچون پیری پوست و لک و تیرگی حفظ میکند. این ویتامین ساخت کلاژن را در پوست تحریک کرده و در جوانسازی و ترمیم پوست موثر است. این ویتامین همچنین یک ضد لک و روشن کننده موثر شناخته شده و با از کمرنگ کردن لک های پوستی، رنگ پوست را یکدست میکند. 

نیاسینامید همچنین یکی از انواع مصرفی ویتامین B3 به شمار می‌آید. نیاسینامید یک ماده‌ی موثر برای روشن کردن پوست و ترمیم آسیب‌ های پوستی است. نیاسینامید میتواند باعث شکل گیری یک سد لیپیدی در پوست شود. این سد رطوبت پوست را حفظ کرده و از خشکی آن جلوگیری میکند و لایه خارجی پوست را از پیری و چین و چروک حفظ میکند. بنابراین دومین سرم این محصول یک کمپلکس موثر برای رفع لک، تیرگی و چین و چروک پوست است.

سومین سرم موجود در سرم سه گانه رینرژی H.C.F لنکوم، حاوی فولیک اسید (B9) است. این ترکیب یک آنتی اکسیدان قوی است و پوست را در مقابل آسیب های محیطی حفظ میکند. این ترکیب درخشندگی و شفافیت پوست را افزایش میدهد و در بهبود چین و چروک های پوستی نقش موثری را ایفا میکند.

سرم سه گانه رینرژی H.C.F لنکوم بگونه ای طراحی شده که ترکیبات سرم ها در محفظه های جداگانه نگهداری میشوند و با هر بار پمپاژ کردن محصول، مقداری از ترکیبات هر 3 سرم با یکدیگر مخلوط شده و بیرون می آید. این طراحی ویژه و خاص پایداری ترکیبات را افزایش میدهد باعث میشود تا ترکیبات هر سرم، تاثیرگذاری خود را حفظ کنند. بافت 3 سرم زمانی که با یکدیگر ترکیب میشوند، بسیار نرم و سبک است و به سرعت جذب پوست میشود. 

سرم سه گانه رینرژی H.C.F لنکوم یکی از موثرترین و کاربردی ترین محصولات برند لانکوم است که با عملکرد چندگانه خود، افتادگی پوست را کاهش میدهد، حجم از دست رفته پوست را بازمیگرداند، چین و چروک را از بین میبرد، پوست شما را روشن و شفاف کرده و ظاهری یکدست و شاداب را برای شما به ارمغان می آورد. فرمولاسیون این محصول بسیار ملایم است و هیچگونه حساسیتی را به همراه ندارد.

نحوه استفاده:

ابتدا پوست خود را شستشو داده و خشک کنید. پمپ محصول را دو بار فشار دهید و مقداری از سرم را روی دست خود بریزید. در این حالت، ترکیبی از 3 سرم را مشاهده میکنید که بهتر است ابتدا به کمک دست، این 3 سرم را با یکدیگر ترکیب کنید تا بافت آن کاملا یکدست شود. سپس ترکیب را روی پوست صورت و گردن خود پخش کنید و ماساژ دهید تا جذب شود.