خانه / مد / برای داشتن استایل پاییزی جذاب به چه چیزهایی نیاز داریم؟

برای داشتن استایل پاییزی جذاب به چه چیزهایی نیاز داریم؟

فصل پاییز با رنگ های زیبا و دلنشین خود، فصل پوشیدن لباس های رنگارنگ و پارچه های جذاب است. در فصل پاییز میتوانید با لایه بندی کردن لباس هایتان، استایلی خاص و زیبا داشته باشید. در این مطلب به چند آیتم که در فصل پاییز باید به کمد لباسهایتان اضافه کنید خواهیم پرخت.

یک سویشرت اور سایز

پاییز یکی از بهترین فصل ها برای پوشیدن سویشرت و ژاکت های سایر بزرگ است. فرقی نمیکند یک سویشرت یقه اسکی کلاسیک را انتخاب میکنید یا یک ژاکت بافت کژوال، یک سویشرت باکیفیت و زیبا از آیتم های ضروری استایل پاییزی است.

یک جفت بوت کلاسیک

بوت های کلاسیک از آیتم های جذابی هستند که میتوانند قد شما را بلندتر و پاهای شما را کشیده تر جلوه دهند. اگر تا به حال بوت های کلاسیک جزو استایل پاییزی شما نبوده اند، حتما یک جفت از آنها را تهیه کنید. رنگ های قهوه ای، کرم و مشکی از بهترین رنگ ها برای انتخاب بوت بشمار میروند.

شلوار های خاص و جذاب

شما میتوانید یک شلوار مناسب را با توجه با سلیقه خودتان انتخاب کنید. شلوار های جین مشکی، شلوار های چرم، شلوار های چهارخانه، شلوار های کبریتی و جین های آبی روشن همه از مواردی هستند که میتوانید در پاییز از آنها استفاده کنید. فصل پاییز بهترین فصل برای پوشیدن شلوار هایی با رنگ، مدل و پارچه های خاص است؛ پس از متنوع لباس پوشیدن نترسید و لباس های جدید را امتحان کنید.

کیف قهوه ای

مهم نیست که به استفاده از کیف های دستی عادت دارید یا نه! یک کیف قهوه ای رنگ از آیتم هایی است که به استایل پاییزی شما جذابیت خاصی میبخشد. قهوه ای از جمله رنگ هایی است که با رنگ های پاییز همخوانی دارد و به راحتی با لباس های پاییزی ست میشود.

بارانی های بلند

بارانی یکی از آیتم های مخصوص فصل پاییز است. یک بارانی بلند و گشاد با رنگ های گرم مانند قهوه ای، خاکی، کرم و نسکافه ای، در ترکیب با شلوار های جین آبی روشن، استایل پاییزی شما را تکمیل میکند.

لباس های چهارخانه

پیراهن، ژاکت، شلوار، دامن، کت و بسیاری لباس های دیگر با پارچه های چهارخانه، بهترین انتخاب برای فصل پاییز هستند. لباس های چهارخانه به استایل شما جذابیت و زیبایی خاصی میبخشند. این لباس ها به همراه کتونی و شلوار های جین مام استایل، ترکیبی مناسب و خاص را برای فصل پاییز تشکیل میدهند.

شال گردن

شال های گردن نیز از دیگر آیتم های جذاب پاییزی هستند کهعلاوه بر گرم نگه داشتن شما، به استایل شما زیبایی خاصی میبخشند. شما میتوانید با توجه به راحتی رنگ شال گردن خود را متناسب با سایر لباسهایتان انتخاب کنید.

همه رنگ ها زیبا هستند و شما میتوانید در هر فصلی به رنگ دلخواه خود لباس بپوشید. اما اگر شما نیز دوست دارید که رنگ لباسهایتان را با رنگ طبیعت در هر فصل تطبیق دهید، رنگ های زیر انتخابی مناسب برای فصل پاییز هستند:

  • آبی روشن
  • طلایی یا زرد
  • بنفش
  • قهوه ای
  • کرم
  • نسکافه ای
  • نارنجی
  • سبز
  • خردلی

با کمی خلاقیت، میتوانید با توجه به علایق و سلیقه خود، استایل جذاب پاییزی مخصوص به خودتان را خلق کنید.

از توجه شما سپاسگزاریم. برای بازدید از فروشگاه محصولات زیبایی مادامد اینجا کلیک کنید

درباره مهسا چمنی

مهسا چمنی دانشجوی کارشناسی مترجمی انگلیسی، علاقه مند به کارهای گرافیکی، هنر و موسیقی.

این مطالب را نیز ببینید!

چگونه رنگ لباس هایمان را متناسب با را رنگ پوستمان انتخاب کنیم؟

انتخاب رنگ لباس ممکن است برای شما بسیار چالش برانگیز باشد. یکی از روش های …