خانه / زیبایی / آرایش / میسلار واتر چیست و چرا بهتر است از آن استفاده کنیم؟

میسلار واتر چیست و چرا بهتر است از آن استفاده کنیم؟

در کنار شستشوی صورت با شوینده ها و آب راه حل جدید اما پر طرفداری به نام میسلار واتر وجود دارد. ممکن است فکر کنید این محصول فرانسوی قرتی بازیست! ولی در واقع استفاده از آن خیلی سادست و به زیبایی پوستتان کمک میکند.

به گفته متخصصین پوست، میسلار واتر (آب پاک‌کننده آرایش) متشکل از مولکول‌های کوچک پاک‌کننده‌ی پوست است که در آب غوطه‌ور هستند. این مولکولهای کوچک که “میسلار” نام دارند به راحتی به چربی ها و آلودگی ها میچسبند و بدون خشک کردن پوست ناخالصی ها را از آن جدا میکنند. بنابراین میسلار واتر میتواند به عنوان محلول چند منظوره شوینده صورت، آرایش پاک کن و مرطوب کننده عمل کند.

برندهای مختلف آرایشی/بهداشتی مانند گارنیه، لانکوم و بایو درم محصولات خوبی به عنوان میسلار واتر تولید و عرضه کردند که میتوانند حتی در سفر، کمپ یا جاهایی که دسترسی کافی به آب ندارید پوستتان را به خوبی از آلودگیها پاک کنند.

میسلار واتر بر خلاف سایر آرایش پاک کنها اثر چربی روی پوست باقی نمی گذارد و آرایش را به خوبی پاک میکند. اما در نظر داشته باشید که برای کرم پودرهای سنگین و ریمل های ضد آب بهتر است از شوینده ها یا آرایش پاک کن قویتری هم استفاده کنید تا پوستتان کاملا از آرایش پاک شود (قبل از اینکه کل شیشه میسلار واترتان را خالی کنید!).

مسیلار واتر برای پوستهای خشک و حساس به علت ملایم و آبرسان بودن بسیار  مناسب است.

چگونه از میسلار واتر استفاده کنیم؟

مقداری از میسلار واتر را روی پد کتانی یا پنبه بریزید و با آن کل صورتتان را پاک کنید. این کار را تا جایی که دیگر هیچ آلودگی به پنبه نچسبید ادامه دهید. نیازی به آبکشی هم ندارد! (مناسب تنبل هایی که شبها قبل از خواب شستشوی صورت برایشان سخت است! 😉 )

پیشنهاد مادامد: اگر پوست مختلط یا چرب و مستعد جوشی دارید بهتر است ابتدا صورتتان را با شوینده و آب بشویید و سپس به عنوان محلول پاک کننده کمکی که تمام آلودگیها را از صورتتان پاک و آن را آبرسانی کند از میسلار واتر استفاده کنید. به این ترتیب هم کمتر جوش میزنید و هم پوست شادابی پیدا میکند.

از میسلار واتر خوشتان آمد؟ میتوانید بهترین میسلار واترها را از مادامد سفارش دهید:

محلول میسلار واتر پاک کننده پوست گارنیه حجم ۱۲۵ میل Micellar Cleansing Water

محلول میسلار واتر پاک کننده پوست گارنیه حجم ۱۲۵ میل Micellar Cleansing Water، قیمت ۱۵۰۰۰ تومان

محلول میسلار واتر پاک کننده پوست گارنیه حجم ۴۰۰ میل Micellar Cleansing Water

محلول میسلار واتر پاک کننده پوست گارنیه حجم ۴۰۰ میل ، قیمت ۴۵۰۰۰ تومان

محلول میسلار واتر بایودرما Bioderma Sebium H2O

محلول H2O سبیوم بایودرما ، قیمت ۶۵۰۰۰ تومان

 

این مطالب را نیز ببینید!

چگونه یک روتین مراقبت از پوست مناسب داشته باشیم؟

پوست بی نقص صرفا به ژنتیک مربوط نمیشود؛ در واقع، عادت های روزانه شما تاثیر …