لینک این محصول را به اشتراک بگذارید


لوسیون مو بستنی نسکافه بیول Biol Coffee Ice Cream Lotion

( 213005 )
  • مکمل تقویت کننده و آبرسان مو
  • افزایش نرمی و لطافت مو
  • درمان وزي و خشکی مو
  • افزایش ضخامت و استحکام مو
  • تغذیه و ترمیم مو
  • حاوی ترکیبات طبیعی و گیاهی
  • حاوی كافئين و عصاره بابونه
  • حاوی روغن جوجوبا و روغن نارگيل
  • حاوی ویتامین E، روی، مس و پتاسیم
  • مناسب موهای رنگ شده، آسیب دیده و خشک
  • حجم 400 میلی لیتر

754,000 ریال

در انبار موجود نیست

لوسیون مو بستنی نسکافه بیول به منظور تغذیه و ترمیم تارهای مو طراحی شده است. فرمولاسیون این محصول، سرشار از ترکیبات تغذیه کننده، ویتامین های مختلف، عصاره های طبیعی و روغن های گیاهی است که این محصول را به مکملی تقویت کننده برای احیای مو تبدیل کرده است.

این محصول برای تقویت و ترمیم موهای رنگ شده، خشک و آسیب دیده طراحی شده و با ترکیبات مغذی خود میتواند تار های مو را تغذیه و بافت مو را ترمیم کرده و سلامت و نرمی مو را افزایش دهد.

فرمولاسیون این محصول حاوی ترکیباتی تقویت کننده و گیاهی از جمله کافئین، روغن جوجوبا، روغن نارگیل، عصاره جنسینگ و بابونه است و میتواند تار های مو را عمیقا تغذیه و تقویت کرده و رطوبت و نرمی مو را افزایش دهد.

لوسیون مو بستنی نسکافه بیول با بافتی سبک و غیر روغنی، به راحتی روی تار های مو پخش میشود و با افزایش نرمی و صافی مو، از خشکی و وزی مو میکاهد و شانه پذیری مو را بهبود میبخشد. این محصول با تقویت و افزایش ضخامت و شادابی تار های مو، از موخوره و شکنندگی مو جلوگیری کرده و علاوه بر تاثیر گذاری بر رشد مو، شادابی و درخشندگی مو را افزایش میدهد.

از جمله ترکیبات موثر این محصول میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

کافئین:

کافئین گردش خون را در پوست سر افزایش میدهد و تغذیه رسانی را به پیاز مو را بهبود میبخشد. این ترکیب به ریشه مو استحکام میبخشد و موهای ضعیف را ترمیم و بازسازی میکند. این ترکیب با افزایش اکسیژن رسانی به پوست سر، سلامت کلی مو را افزایش میدهد و از ریزش مو جلوگیری میکند.

روغن جوجوبا:

جوجوبا به عنوان منبعی غنی از ویتامین C، ویتامین B، ویتامین E، مس و روی، برای تغذیه موها بسیار مفید است. خواص تقویتی روغن جوجوبا ، می تواند از ریزش موها جلوگیری و باعث ضخیم و پرپشت شدن آن ها شود. همچنین این روغن با آبرسانی فولیکول های مو، از خشکی و ریزش مو جلوگیری می کند.

عصاره بابونه:

بابونه بطور طبیعی مو و پوست سر را تغذیه میکند. این گیاه با تقویت مو، از آسیب ديدگي مو جلوگیری میکند و با خاصیت آنتی باکتریالی خود، مو را شاداب، پاکیزه و درخشان نگه میدارد.

روغن نارگیل:

روغن نارگیل رطوبت مو را تا حد زیادی افزایش داده و آن را برای مدت طولانی حفظ میکند. این روغن با حفاظت از مو در برابر حرارت، از شکنندگی و آسیب مو جلوگیری میکند و برای ترمیم و بازسازی آسیب دیدگی مو بسیار مفید است.

روغن های گیاهی، ویتامین ها و ترکیبات معدنی بکار رفته در این محصول، در کنار هم این محصول را به یک مکمل تقویت کننده تبدیل کرده اند. این محصول با تغذیه و آبرسانی تار های مو، آسیب دیدگی مو را ترمیم کرده و استحکام و ضخامت تار های مو را افزایش میدهد.

لوسیون مو بستنی نسکافه بیول از بافتی نرم و سبک برخوردار است و حالت کرمی پودری این محصول از انباشته شدن مواد بر روی مو جلوگیری می کند و باعث می شود تا مواد مغذی به طور کامل بر روی مو پخش شوند. این محصول بدون نیاز به آبکشی و بدون ایجاد حس سنگینی روی مو، آسیب دیدگی و خشکی مو را درمان کرده و موهایی سالم و درخشان را برای شما به ارمغان می آورد.

نحوه استفاده:

پس از شتستشو و خشک کردن مو، لوسیون را با قدرت اسپری کنید تا بصورت پودری، روی تار های موهای شما قرار گیرد و سپس با انگشتان خود ساقه موهایتان را ماساژ دهید و موها را به فرم دلخواه در آورید. پس از استفاده از این لوسیون نیاز به آبکشی مجدد مو ها نمیباشد.

توجه کنید که این محصول دارای قدرت نگه دارندگی و فیکس نمیباشد. در هنگام اسپری محصول، با قدرت آن را اسپری نمایید و زبانه پمپ را به سرعت و با قدرت فشار دهید تا محصول کاملا بصورت پودری روی مو پخش شود.